Monday 27 April 2015

# Ystrdy :')

Assalamualaikum :')
lama admin tak on blog . haha . ada yang rindu admin tak ? mwahaha . gurau je . 
kalau ada yang rindu admin , admin pun rindu jugak . lolz .
cerita pasal semalam malam . huahuahua . sadis bhai sadis . hmm .
FIRST
-semalam tak pernah pernah dia cerita pasal ex dia why dia boley cerita ? hmm . setahu aku dia paling benci cerita pasal ex dia . tapi semalam dia siap cakap rindu la apa la . kirim salam la apa la . k aku faham . dia boley tanya aku jealous kepe . tak silap aku , aku pernah pesan dekat dia aku tak suka dia cerita pasal perempuan depan aku walaupun kawan . hmm . dia dengan humairah pun aku jealous lagikan dia dengan ALFEESYA . alalalalalanciau la ALFEESYA . biar ladia nak cerita pasal sape pun . hmm . apa perasaan korang if bf kau cerita pasal ex dia ? dia cakap " kirim salam dia . rindu sial dekat dia " hmm . sabar wahai hati :') tabahkan hati :') 
SECOND
-ibu ngamuk sebab aku da lama tak sekolah . hm . malas doe nak sekola dengan cikgu cemtu . hm . 
cikgunya semua macam puki . ahaha . nak pinda , tak bagi . nak benti , sia sia kena tampo dengan ayah . ayah pun sekarang da taknak da cakap dengan aku  , jumpa aku . hmm. kfaham .takpe la yah . hope ayah happy with new girlfriend . hm . family belah ibu suruh duduk dengan ayah tapi aku taknak sebab kalau aku duduk dengan ayah , aku tak leh keluar , bosan , tak dilayan sesape .



                                                            MALAS CAKAP BANYAK !
                                                                                                                     Sincerly - geypeng

No comments:

Post a Comment