Sunday 28 June 2015

Tak tahan :')

Assalamualaikum.
Tajuk tuh tajuk. Hmps.
Tak tahan sebab apa?!
Tak tahan sebab dia dah LAIN
Lain cemana? Lain sangat doe.
Dia da jadi diri dia yang dulu.
Aku TAKNAK dia yang DULU.Sebab apa sebab dia yang dulu kejam sangat!
Damn it!
Aku nak dia yang pernah aku
kenal dulu. 
Aku nak dia yang kalau boley always
nak sweet , nak berkepit,
yang tak cepat baran, yang suka
buat joke, yang tak pukul perempuan, 
yang tak kasi aku balik, eh banyak lagi
senanya dia yang aku pernah kenal.
Tapi...
Dia yang dulu nii teruk sikit :'(
Dia cepat baran , suka pukul aku,
tak sweet macam dulu, yang suka maki
aku sesuka hati dia and banyak lagi.
aku takkan lupakan ayat dia
" AKU PUN TAKNAK DEKAT LA DENGAN NAJIS HARAM JADAH NII "
Time dia cakap cemtu , aku terkedu..
tak tawu da nak cakap apa.
kiranya terus sentap.
sentap yang mendalam taw.
Terasa aku nii hina sangat je bagi dia. Hmm.
Dia jadi macam dulu pun sebab aku 
jugak. Apa boley buat
da salah aku , sapa suruh buat
dia jadi yang dulu. Sekarang kau tadah
je la. Haih. Harap kau tabah wahai hati <3
Aku sabar sebab aku sayang :') kalau 
aku tak sayang dia , da lama
la aku lepaskan dia . hurmm.
Nak cakap satu benda je dekat dia.
Tapi hope dia tak marah. aku cuma nak dia tahu je.
Sayang....
Sebelum aku mati , agak agak boleh tak
aku dapat kau yang pernah aku kenal
balik? Aku cuma nak kau yang perna aku
kenal dulu.
Muhammad Daniel Hakim ,
Yang pernah aku kenal bukan yang sekarang. 
AKU NAK KAU YANG PERNAH AKU KENAL
BUKAN YANG SEKARANG AKU KENAL !!!!!!


No comments:

Post a Comment